Umelá inteligencia v marketingu áno, alebo nie?

Moderné trendy sa nevyhýbajú ani podnikaniu. Je to tak hlavne preto, lebo trendy upravujú aj správanie zákazníkov. Rátať s tým musia nielen firmy, ale aj podnikatelia, ktorí vymýšľajú nové stratégie v oblasti reklamy. Môže v tom umelá inteligencia pomôcť, alebo Celý článok

prejsť na článok

E-mail vygenerovaný umelou inteligenciou – vedeli by ste ho rozpoznať?

Umelá inteligencia sa v súčasnosti využíva už všade. V marketingu môžeme využiť množstvo nástrojov umelej inteligencie a dokonca aj na rozposielanie a písanie e-mailov. Vedeli by ste však rozpoznať, či ide o e-mail vygenerovaný AI alebo e-mail napísaný pr

prejsť na článok

B2B marketing a umělá inteligence

Marketéři v B2B zkouší umělou inteligenci (dále jen AI). Primárně využívají AI jako inspiraci v marketingu, pro vytváření textací na web nebo pro tvorbu obsahu na sociální sítě. Souhlasí s tím, že AI jim urychluje práci. Zároveň je zřejmá absence pravidel

prejsť na článok

5 zaujímavostí o umelej inteligencii

O umelej inteligencii toho vieme v súčasnosti už veľa.  Je však pár zaujímavostí, ktoré ste o AI možno ešte nepočuli. Kde sa využíva a ako funguje? Toto je 5 zaujímavostí o umelej inteligencii. Čo o umelej inteligencii vieme? Začneme „krátkou“ poučkou. Um

prejsť na článok

Google Workspace pre vedenie škol

Google Workspace vám pomôže vybudovať školu založenú na online práci a spolupráci a ušetrí váš čas. Prihláste sa na školenie ešte dnes! Dlžka školenia: 6 x 60 minútForma školenia: nahrávaný webinárCena za účastníka: 99 EURTermín: na dotazRegistráci

prejsť na článok

Toto sú knihy, ktoré vám rozšíria znalosti o marketingu  

Ak ste si mysleli, že knihy sú dnes „out“, mýlili ste sa. Aj napriek dynamickej a neustále sa rozvíjajúcej oblasti marketingu majú knihy na poličkách marketérov špeciálne miesto. A ktoré by rozhodne nemali chýbať vo vašej knižnici? Čerpajte informáci

prejsť na článok