Moderné trendy sa nevyhýbajú ani podnikaniu. Je to tak hlavne preto, lebo trendy upravujú aj správanie zákazníkov. Rátať s tým musia nielen firmy, ale aj podnikatelia, ktorí vymýšľajú nové stratégie v oblasti reklamy. Môže v tom umelá inteligencia pomôcť, alebo Celý článok
Umelá inteligencia sa v súčasnosti využíva už všade. V marketingu môžeme využiť množstvo nástrojov umelej inteligencie a dokonca aj na rozposielanie a písanie e-mailov. Vedeli by ste však rozpoznať, či ide o e-mail vygenerovaný AI alebo e-mail napísaný pr
prejsť na článokMarketéři v B2B zkouší umělou inteligenci (dále jen AI). Primárně využívají AI jako inspiraci v marketingu, pro vytváření textací na web nebo pro tvorbu obsahu na sociální sítě. Souhlasí s tím, že AI jim urychluje práci. Zároveň je zřejmá absence pravidel
prejsť na článokO umelej inteligencii toho vieme v súčasnosti už veľa. Je však pár zaujímavostí, ktoré ste o AI možno ešte nepočuli. Kde sa využíva a ako funguje? Toto je 5 zaujímavostí o umelej inteligencii. Čo o umelej inteligencii vieme? Začneme „krátkou“ poučkou. Um
prejsť na článokGoogle Workspace vám pomôže vybudovať školu založenú na online práci a spolupráci a ušetrí váš čas. Prihláste sa na školenie ešte dnes! Dlžka školenia: 6 x 60 minútForma školenia: nahrávaný webinárCena za účastníka: 99 EURTermín: na dotazRegistráci
prejsť na článokAk ste si mysleli, že knihy sú dnes „out“, mýlili ste sa. Aj napriek dynamickej a neustále sa rozvíjajúcej oblasti marketingu majú knihy na poličkách marketérov špeciálne miesto. A ktoré by rozhodne nemali chýbať vo vašej knižnici? Čerpajte informáci
prejsť na článok