Vediete správne svoj e-shop?

Cieľom internetového obchodu je získať čo najviac nových zákazníkov a zároveň si udržať svojich existujúcich zákazníkov. Avšak to býva pre mnoho e-shopov takmer neprekonateľný problém, pretože kvôli ich neprívetivej použiteľnosti voči zákazníkom, mnohí z nich stránky opúšťa ešte pred dokončením svojej objednávky. O tom, že by sa zákazník na stránky ešte niekedy vrátil, potom nemôže byť ani reč. Čo patrí medzi hlavné dôvody, kvôli ktorým zákazník e-shopy opúšťa? Podľa prieskumov bolo zistené, že slovenské e-shopy sa dopúšťajú najčastejšie týchto troch chýb: Nútia zákazníka k predčasnému zadávaniu osobných údajov. V e-shope nie je dostatočne popísaný ponúkaný tovar. Predajca tovar opisuje nezrozumiteľne alebo uvádza nepravdivé informácie. Ľudia sú citliví na poskytovanie osobných údajov Poskytujete radi svoje osobné údaje neznámym subjektom? S najväčšou pravdepodobnosťou nie. Majte to na mysli pri zriaďovaní Vášho e-shopu a nevyžadujte osobné údaje svojich zákazníkov skôr, než sa zákazník dozvie konečnú cenu za svoj nákup. Ak sa spýtate zákazníka na osobné údaje v pravú chvíľu, získate si jeho dôveru. Nechajte zákazníka, aby sa najskôr dozvedel o dodatočných nákladoch za dopravu či iné poplatky a až potom si od neho vyžiadajte meno, priezvisko, adresu, e-mail a telefón. Je úplne prirodzené, že zákazník nechce uvádzať svoje osobné údaje, keď nepozná podrobnosti svojej objednávky. Vyhnite sa tomu, aby zákazník musel študovať podrobnosti v často neprehľadných obchodných podmienkach. Zobudíte v ňom nielen neistotu, ale tiež ho tým absolútne odradíte. Venujte pozornosť popisu tovaru vo svojom e-shope Ak ponúkate na svojich internetových stránkach nejaký tovar alebo služby, mali by ste o nich vedieť dostatočné množstvo informácií. Tieto informácie by ste mali samozrejme poskytnúť aj svojim zákazníkom, ktorí nemajú možnosť ponúkaný tovar ohmatať. Vašou úlohou je pomôcť zákazníkovi s výberom a uľahčiť mu jeho rozhodovanie. Malé e-shopy to majú s popisom produktov jednoduchšie, avšak aj prevádzkovatelia internetových obchodov, ktoré ponúkajú veľké množstvo tovaru, by mali venovať popisu produktov pozornosť. Vyvarujte sa toho, že popisy u ponúkaného sortimentu úplne chýbajú alebo sú iba skopírované z webových stránok výrobcu. Tieto informácie sú zvyčajne značne nedostačujúce a navyše popisy od výrobcu môže preberať aj Vaša konkurencia. Ak je toho na Vás príliš, obráťte sa na profesionálneho copywritera či marketingovú agentúru, ktorá Vám s obsahom či marketingom pre e-shopy pomôže. Obsah musí byť ľahko zrozumiteľný a pravdivý Každý Vami ponúkaný tovar popisujte zrozumiteľne a nezabudnite uviesť technické vlastnosti produktov. Absencia technických parametrov u tovaru, ktorý si zákazník vyberá práve podľa týchto vlastností, je obrovskou chybou. Ak sa zákazník napríklad nedozvie, aký výkon má ponúkaný vysávač, s najväčšou pravdepodobnosťou pôjde hľadať inam. Na Váš web už sa pritom nemusí nikdy vrátiť. Zvláštnu pozornosť venujte pravdivosti Vami uvádzaných informácií. Informácie neskresľujte, a ak preberáte informácie z cudzojazyčných stránok, overte si správnosť prekladu. Zlý preklad, tlačové chyby či skreslené informácie Vám zákazníkov nezískajú. Originálny pútavý dizajn je veľké plus e-shopu, ale nie je všetko Úspešné internetové obchody a webové stránky majú nielen jedinečný dizajn. Ich prevádzkovateľa neváhali investovať tiež do unikátneho obsahu a profesionálnej SEO optimalizácie. Skúsený webdizajnér veľmi dobre vie, že webové stránky musia byť graficky príťažlivé, užívateľsky prívetivé a tiež musia byť obsahovo zaujímavé. Investícia do kvalitného e-shopu sa Vám určite vráti oveľa skôr, než v prípade lacného a zle použiteľného internetového obchodu.

prejsť na článok

Ako správne nastaviť SEO pre kategórie a produkty vášho e-shopu?

Riešite správne nastavenie SEO pre e-shop? V hlave vám koluje mnoho otázok. Ako podniknúť analýzu kľúčových slov pre jednotlivé kategórie? Ako vytvoriť popisky, ktoré predávajú? Či ako a ktoré meta tagy vyplniť? Nasmerujeme vás, aby ste na nič nezabudli a

prejsť na článok

IA (Information Architecture) pre webstránku a e-shop

Čo je Information Architecture (IA)? Ako mi pomôže budovať moju značku? Ako začať s IA? The post IA (Information Architecture) pre webstránku a e-shop appeared first on MojaWebstranka.sk.

prejsť na článok

Ingrediencie a pomôcky

500 g poťahovej hmoty 250 g FunCakes Mix na piškótu Deluxe (index.php?option=com_shop Itemid=1040 page=shop.product_details category_id=337 product_id=10862)125 g FunCakes Zmes na Buttercream (index.php?option=com_shop Itemid=1040 page=shop.product_detai

prejsť na článok

Ingrediencie

Suroviny na prípravu : Ingrediencie 250 g FunCakes Zmes na Cheesecake (index.php?option=com_shop Itemid=1040 page=shop.product_details category_id=536 product_id=11117) 250 g šľahačkovej smotany 250 ml vody 200 g sušienkové keksi podľa vlastn

prejsť na článok

5 vecí, ktoré by mal obsahovať dobrý e-shop

1. Nákupná horúčka. Kde inde ako v košíku! Určite si to už zažil aj v reálnom živote. Keď stojíš na pokladňu a čakáš, kým zaplatíš. Za ten čas ale stihneš hodiť do košíka gumičku do vlasov, bambusové ponožky, žrádlo pre mačku v akcii alebo ručne tepanú

prejsť na článok