Domov - Digitálna Inteligencia - digiQ - digitálna inteligencia

Sme presvedčení, že mladí ľudia vedia byť digitálne inteligentní. Zaoberáme sa bezpečnosťou internetu, nenávistnými prejavmi a dezinformáciami

prejsť na web

Digitálne občianstvo

The post Digitálne občianstvo first appeared on Digitálna Inteligencia - digiQ.

prejsť na článok

Aký bol školský rok 2023/24 pre Cyber4Kids?

Cyber4Kids je vzdelávací program, s ktorým už viac ako 5 rokov vzdelávame deti po celom Slovensku. Aký bol pre nás uplynulý školský rok? O čom je Cyber4Kids? V rámci programu Cyber4Kids realizujeme vzdelávacie workshopy zamerané na digitálne občians

prejsť na článok

Kick-off meeting k novému projektu „DigiCity“

Koncom apríla sme sa stretli s našimi projektovými partnermi v Novom Sade v Srbsku. Tento Kick-off meeting bol kľúčový pre vytvorenie silného partnerstva, definovaní aktivít a postupov v novom projekte „DigiCity“, ktorý je zameraný na budovanie digitálneh

prejsť na článok

Program konferencie Rok s digiPEERS 2024

Pri ukončení každého ročníka rozvojového programu pre tínedžerov digiPEERS organizujeme už tradične slávnostnú konferenciu. Inak tomu nebude ani tento rok a už 4. októbra sa stretneme v priestoroch Novej Cvernovky v Bratislave. V rámci konferencie Rok

prejsť na článok

Digitálne dobro plagáty

The post Digitálne dobro – plagáty first appeared on Digitálna Inteligencia - digiQ.

prejsť na článok

DigiCity: videohra, ktorá prináša revolúciu vo vzdelávaní v oblasti digitálneho občianstva

V dnešnom rýchlom svete menia technológie a digitálny pokrok spôsob, akým komunikujeme, učíme sa a pracujeme s informáciami. Tieto zmeny nastolili éru „digitálneho občianstva“, pojmu, ktorý zahŕňa zodpovedné a efektívne využívanie digitálnych technológií

prejsť na článok

Aký bol Rok s digiPEERS 2024?

Začiatkom októbra sme ukončili tretí ročník dobrovoľníckeho rozvojového programu digiPEERS. Do tretieho ročníka digiPEERS sa prihlásilo 16 mladých ľudí z 8 krajov Slovenska. Úspešne nakoniec program absolvovalo 13 ľudí. Keďže sa v uplynulom roku do progr

prejsť na článok

Je hranie hier účinnou stratégiou vzdelávania?

Gamifikácia je technika, ktorá používa princípy herného dizajnu na činnosti a situácie v rámci každodenného života, ktoré bežne nemajú nič spoločné s hrami. Prvky ako zbieranie bodov alebo súťaženie môžu spríjemniť aj nudné domáce práce alebo domáce úlohy

prejsť na článok

Nenávistné prejavy na sociálnych sieťach 2023

Na ktorých platformách nahlasujeme? V roku 2023 sme počas monitoringu sociálnych sietí identifikovali a nahlásili celkovo 889 prípadov nenávistných prejavov. Ide o nenávistné prejavy, ktoré sú podľa slovenských zákonov nelegálne. Zameriavali sme s

prejsť na článok

Dobrom k dobru

The post Dobrom k dobru first appeared on Digitálna Inteligencia - digiQ.

prejsť na článok