Ponúkame plne zautomatizovaný proces riadenia zásob, objednávania, a dostupnosti tovaru, zníženie nadzásob a tým zlepšenie predaja a Cash-Flow
Riadenie zásob je jeden z najdôležitejších procesov prebiehajúcich vo firme. Kvôli priamemu dopadu na financie a samotný Cash-Flow firmy, sa skutočne nevypláca tento fakt podceniť. Pretože v prípade, že riadenie zásob a sortimentu nie je pod kontrolou, do
Vo väčšine prípadov, firmy na začiatku svojho fungovania fungujú v štruktúre 1 centrálny sklad, prípadne si otvoria k nemu 1 maloobchodnú prevádzku + e-shop. Výnimkou sú veľké retailové spoločnosti, ktoré prichádzajú na nový trh, prípadne väčšie spoločnos
Firmy majú na skladoch 50-80% nevýkonných alebo slabo performujúcich produktov . Nakoľko to má u vás dobrú odozvu, zrejme sme trafili klinec po hlavičke. V predchádzajúcich 2 článkoch sme sa pozreli na to ako: Ako nevýkonné produkty negatí
Ako ležiaky negatívne vplývajú na vaše tržby, maržu a zisk? Firmy majú na skladoch 50-80% nevýkonných alebo slabo performujúcich produktov. Opakujeme sa a budeme ešte veľa krát. Pretože pre firmy, ktoré sa trápia s predajom, maržou, ziskom, rastúcimi nák
Firmy majú na skladoch 50-80% nevýkonných alebo slabo performujúcich produktov. Toto je obrovský problém pre celú firmu, nie len sklad. A nie je to problém len malých či začínajúcich firiem, ktoré skúšajú, čo ich zákazník chce. Aj veľké firmy si uvedomujú
V predchádzajúcom blogu sme písali o tom, že ak ERP systémy majú nejakú slabinu, je to rozhodne modul na riadenie zásob, sortimentu a vo všeobecnosti modul skladového hospodárstva. Dôvod je, že tento modul vyžaduje nie len technické znalosti, ale vyžaduje
Výhody ERP systémov sú absolútne neodškriepiteľné. ERP dokáže spájať firemné procesy ako sú administratíva, financie, sklad, výrobu a zjednocovať všetky dáta do jedného systému. Jeho využívaním možno zefektívniť spoluprácu s partnermi, zákazníkmi, odberat
V obchodno-distribučných firmách, ako aj vo výrobných podnikoch, je problematika efektívneho riadenia zásob často témou číslo 1. Na dennej báze firmy prepočítavajú koľko tovaru či surového materiálu objednať, ako ho čo najlepšie rozdistribuovať na prevádz
V dnešnej dobe má spotrebiteľ nekonečné možnosti výberu. To či nakúpi u vás alebo u vašej konkurencii je často vecou skôr emócie a ceny ako lojality. Lojalita zákazníkov končí v momente, keď nevie okamžite u vás nakúpiť tovar. Samozrejme česť výnimkám, al
Firmy majú na skladoch 50-80% nevýkonných alebo slabo performujúcich produktov. Čím viac to opakujeme, tým viac firiem a ľudí má potrebu nám dokázať, že to tak nie je. A to je super. Lebo vás to naozaj núti detailne sa pozrieť na to, v akom stave je váš