Sex on the beach História a receptúra

Príbehov o vzniku tohto obľúbeného long drinku je viacero a keďže pre väčšinu slovenských barmanov sú neznáme, rozhodli sme sa vám priblížiť jeho pravdepodobný pôvod a originálnu receptúru. Neskôr Vám predstavíme tiež barmanov, z ktorých každý vám ponúka iný pohľad na tento nápoj a svoju vlastnú receptúru. História miešaného nápoja Sex on the beach sa začala písať na jeseň roku 1987, kedy spoločnosť National Distribution začala v Amerike predávať novinku peach schnapps – broskyňový likér. Na podporu predaja tohto produktu vymysleli na Floride súťaž: podnik, ktorý predá najväčšie množstvo likéru, získa bonus vo výške 1000 dolárov a tiež barman s najvyším predajom dostane finančnú odmenu. Súťaž vyhral mladý barman Ted Pizio z podniku Confettis’s Bar, ktorý zmiešal vodku, peach schnapps, pomarančový džús a grenadínu. Keď sa Teda opýtali, ako sa nápoj, ktorý pripravuje volá, bez dlhého rozmýšľania odpovedal: Sex on the beach. Podľa Teda na jarné prázdniny chodili turisti na Floridu práve kvôli výnimočným plážam a sexu a práve tieto dve anglické slová tvoria základ názvu nápoja. V rôznych baroch po svete nájdete obrovské množstvo mutácií tohto nápoja, čo je dôsledkom turistov, ktorí si objednávali Sex on the beach aj po návrate zo svojich dovoleniek. Keďže barmani nevedeli, ako sa presne tento nápoj pripravuje, vytvorili jeho nové variácie z im dostupných surovín.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

prejsť na článok

Japonský Koi: Stručná história

História japonskeho koi kapra nie je bežne známa, aj fanatici KOI podstate nevedia odkial pochádza! História Koi je veľmi prepracovaná a dáva vám nový rešpekt pre tieto pružné ryby.

prejsť na článok

Cosmopolitan História a receptúra

Vo vašich obľúbených baroch nájdete viacero receptúr na Cosmopolitan. Niekde bude použitá ochutená vodka, iný bar pridáva ríbezľový džús Aká je vlastne tá správna receptúra? Ak používate vodku bez príchute, nemal by to byť žiaden problém, keďže Neal Murra

prejsť na článok

História spoločnosti

Spoločnosť ArchoGraf s.r.o. bola založená začiatkom roka 2014. Vznikla transformáciou živnostenského podnikania a to najmä z dôvodu potreby vytvorenia stabilnej stavebnej spoločnosti so silným regionálnym zázemím a so strategickým zámerom stavebnej činnos

prejsť na článok

Tym (Branson): História značky inovatívnych traktorov

Tym (Branson) je renomovaná značka v oblasti výroby traktorov, ktorá sa za uplynulé desaťročia etablovala ako jeden z popredných hráčov na trhu. Značka je známa svojou kvalitou, spoľahlivosťou a inováciami, ktoré prinášajú moderné riešenia pre poľnohospod

prejsť na článok

Naša história

Originálne české drevené stavebnice sú s vami od roku 1991. V dnešnej ponuke máme viac ako 50 zlepovacích alebo skladacích stavebníc.

prejsť na článok