Základné metriky PPC reklamy

Tento článok píšem trochu sebecky, kvôli SEO. Ak Vám to však v niečom pomôže, budem rád a určite mi napíšte, to mi môžete hocikedy ak sa chcete reálne poradiť alebo dať mini brainstorming. Základné metriky PPC reklamy sú tie, ktoré vám umožnia sledovať a vyhodnocovať výkonnosť vašich kampaní. Pomocou nich môžete identifikovať, čo funguje a čo nefunguje, a následne upraviť svoje kampane tak, aby boli čo najefektívnejšie. Tu je prehľad základných metrík PPC reklamy: Zobrazenia Počet zobrazení je početkrát, kedy sa vaša reklama zobrazila používateľom. Kliknutia Počet kliknutí je početkrát, kedy používateľ klikol na vašu reklamu. Kliknutie na zobrazenie (CTR) Kliknutie na zobrazenie (CTR) je pomer počtu kliknutí k počtu zobrazení. Výdavky Výdavky sú celkové náklady na vaše PPC kampane. Náklady na kliknutie (CPC) Náklady na kliknutie (CPC) sú priemerné náklady, ktoré platíte za každé kliknutie na vašu reklamu. Návratnosť výdavkov na reklamu (ROAS) Návratnosť výdavkov na reklamu (ROAS) je pomer príjmov k výdavkom na reklamu. Konverzie Konverzie sú akcie, ktoré chcete, aby používatelia vykonali po kliknutí na vašu reklamu. Môže ísť napríklad o nákup, registráciu alebo stiahnutie. Podiel konverzií Podiel konverzií je pomer počtu konverzií k počtu kliknutí. Tieto metriky vám poskytnú základný prehľad o výkonnosti vašich PPC kampaní. Samozrejme, v závislosti od vašich konkrétnych cieľov môžete sledovať aj ďalšie metriky, ktoré sú pre vás relevantné. Tu je niekoľko ďalších metrík, ktoré môžete sledovať: Pozícia reklamy Skóre kvality Rozsah dosahu Rozsah viditeľnosti Trvanie na stránke Vrátenie na webovú stránku Vplyv na predaj Pri výbere metrík, ktoré budete sledovať, je dôležité zvážiť svoje konkrétne ciele. Ak chcete zvýšiť povedomie o svojej značke, budete sa pravdepodobne zameriavať na metriky, ako sú zobrazenia a CTR. Ak chcete zvýšiť predaj, budete sa pravdepodobne zameriavať na metriky, ako sú konverzie a ROAS. PPC reklama KONTAKT Ondrej Krivuš Mobil: +421 918 845 950 E-mail: [email protected] Meno Priezvisko Email Mobil Správa Súhlasím so spracovaním osobných údajov čítať viac 9 + 15 = Odoslať The post Základné metriky PPC reklamy appeared first on Amavera.

prejsť na článok

Aká je budúcnosť programatickej reklamy?

S neustálym vývojom programatickej reklamy sa e-commerce musí pripraviť na nové trendy, ale aj výzvy, ktoré budú v nasledujúcom období formovať tento sektor. Podľa najnovšej správy WARC s názvom The Future of Programmatic bude budúcnosť programatickej rek

prejsť na článok

Reklamy, ktoré šíria dobro a vyzývajú k zmene, sú v obľube

Britská Asociácia pre reklamu zverejnila výskum, v ktorom ponúka nový pohľad na to, ako reklama formuje spoločnosť. Výskum identifikuje niekoľko spôsobov, ktorými reklama prispieva k spoločenskému prospechu. Patrí medzi ne podpora financovania charitatívn

prejsť na článok

Výroba svetelnej reklamy

Výroba svetelnej reklamy je niečo, v čom sme lídrami na Slovensku a zaoberáme sa ňou už od roku 2003. Vďaka profesionálne zvládnutej technológii výroby svetelnej reklamy dokážeme vyrábať široké spektrum ďalších reklamných náležitostí ako sú vizitky, svete

prejsť na článok

Základné pojmy v PPC reklame

Keď som v roku 2016 prechádzal z reklamnej agentúry na voľnú nohu myslel som si že je už za tou vlnou a nestihol som to, že všetci sú nabiflení informáciami. Po siedmych rokoch neustále zisťujem, že ľudia sa púšťajú do online podnikania a nevedia ani tie

prejsť na článok

Memorandum o spolupráci v oblasti reklamy hazardných hier

Zástupcovia Rady pre reklamu a Úradu pre reguláciu hazardných hier podpísali 13.júla 2023 Memorandum o spolupráci v oblasti presadzovania pravidiel zodpovednej reklamy na hazardné hry obsiahnutých v Etickom kódexe reklamnej praxe a Kódexe zodpovednej rekl

prejsť na článok