Sme marketingová agentúra, ktorá poskytuje komplexné riešenia pre váš biznis. Kontaktujte nás pre bezplatnú úvodnú konzultáciu.
E-mail marketing v roku 2023: Ktorým businessom prináša najväčšie benefity? E-mail marketing – alebo mnohými zatracované newslettre, ktorých máme často plnú schránku – majú aj v dnešnej dobe sociálnych sietí a instantného obsahu
Diverzita, rovnosť a inklúzia: 3 zásady, ktorých by ste sa v marketingu v roku 2023 mali držať Ľudia prežívajú počas posledných (takmer) troch rokov naozaj turbulentné obdobia. Svetovú pandémiu vystriedal vojnový konflikt, neustá
Prehľad nástrojov, ktoré uľahčia prácu každému marketérovi Celé 21. storočie je štedré k technologickému vývoju. Oblasti ako veda či medicína sa posúvajú míľovými krokmi, no rovnako dôležité je aj budovanie všeobecného povedomia
Zoznamy taskov sú najlepší pomocníci marketérov. Inšpirujte sa konkrétnymi príkladmi to-do listov Nadšenie, neustále objavovanie, sledovanie trendov. To je len zopár vlastností, ktoré by mali mať dobrí marketéri a social media ma
Ktorá sociálna sieť je najvhodnejšia pre vás a váš biznis? Zistite, kde sa sústreďuje aké publikum Občas sa môžete snažiť najviac, ako viete a výsledky stále nie sú také, ako by ste očakávali. Ak váš biznis nerastie aj vďaka spon
Ako urobiť z dobrého textu vynikajúci? 9 rád pre pokročilých copywriterov Zdá sa vám, akoby sa v poslednej dobe roztrhlo vrece s copywriterskou profesiou? Možno máte pravdu. Nie je však copywriter ako copywriter a aj v tomto príp
Emócie na jeden klik – odkiaľ sa tu vzali emoji? Ako to, že sa emoji stali takou neoddeliteľnou súčasťou nášho sveta? Neprejde deň (a možno ani hodina) bez toho, aby sme niektorý z tisícov symbolov reprezentujúcich emócie v onlin
Prečo sú #hashtagy dobrý sluha, ale zlý pán? Objavte tipy na ich efektívne využívanie. Zamýšľate sa pri tvorbe contentu na svojich sociálnych sieťach nad tým, aké hashtagy používate? Robíte to intuitívne alebo sa riadite manuálom
Kto je influencer a do akých kategórií ich môžeme rozdeliť? Ak zadáte do vyhľadávača slovo „influencer“, dovolíme si tvrdiť, že sa vám každý deň zobrazí viac a viac výsledkov. Deti uvádzajú slovo influencer ako svoje vysnené povo
Ako nahliadať na konverznú mieru e-shopu? Pri webovej analytike e-shopu existuje veľmi veľa metrík, ktoré je dobré sledovať. V tomto článku sa pozrieme detailnejšie na konverznú mieru e-shopu, a spôsoby, ako na ňu nahliadať.